۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

راهنمای خرید ساعت مچی ست عروس و داماد

خرید ست ساعت ها; خریدی مهم برای زوج های جوان

خرید ست ساعت مچی مخصوصا ساعت ست عروس و داماد یکی از مهم ترین خریدهای زوج ها قبل یا بعد از عروسی است. در هنگام خرید ست ساعت یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد کیفیت محصول، سلیقه عروس و داماد و میزان بودجه افراد است. به طور کلی، ساعت های زنانه ظریف تر و کوچکتر از ساعت های مردانه هستند. بنابراین با خرید یک ست ساعت باکیفیت می توانید استایلی زیبا و هماهنگ داشته باشید. با ما همراه باشید تا نکات خرید یک ست ایده آل از ساعت های Single Seconds را بیاموزیم.

 

نکاتی برای خرید ساعت مچی ست

مجموعه ای زیبا از ساعت ها هماهنگ با لباس عروس و داماد قادر است جذابیتی دو چندان به زوج جوان ببخشد. مجموعه های ساعت می توانند تا حدودی شخصیت شما را منعکس کنند. بنابراین در این مورد، انتخاب درست و توجه به لحظات خرید ست ساعت حائز اهمیت است. در ادامه با هم به بررسی نکات اصلی می پردازیم.

 

نحوه تماشا

از سبک های ست ساعت های موجود در بازار می توان به سبک های کلاسیک، اسپرت مانند ساعت های خاص با فریم بزرگ، مد، کژوال و رسمی اشاره کرد. به عنوان مثال، اگر داماد برای مراسم عروسی کت و شلوار اسپرت انتخاب کرد، ممکن است یک ست ساعت اسپرت برای عروس و داماد مناسب باشد.

 

البته بسیاری از شرکت ها مجموعه های ساعت متعددی را عرضه کرده اند که ترکیبی از طرح های کلاسیک و اسپرت قابل قبول هستند، از جمله ساعت رومانسون، ساعت تیسوت و ست ساعت سیتیزن. مدل های اسپرت کلاسیک ساعت عروس و داماد برای انواع لباس های اسپرت، رسمی و رسمی مناسب است.

 

تماشای ست عروس و داماد

 

رنگ ساعت

این برند ساعت محصولاتی را در رنگ های متنوع تولید می کند و توانسته طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش دهد. از رنگ های به کار رفته در ساعت می توان به رنگ های نقره ای، مشکی، سفید، قهوه ای، طلایی، رزگلد و ترکیبی از این رنگ ها اشاره کرد که مورد استقبال عروس خانم ها نیز می باشد. مهم ترین نکته این است که تم رنگی ساعت و دستبند با لباس عروس هماهنگ باشد. برخی از مدل های ساعت زیورآلات که جلوه خوبی هم دارند، مخصوص مراسم عروسی طراحی شده اند، پس باید در خرید این محصولات دقت کنید.

 

اندازه و شکل ویوپورت

 

قطر ساعت های زنانه معمولاً بین 2.4 تا 3.2 سانتی متر است در حالی که ساعت های مردانه بین 3.6 تا 5 سانتی متر است. از طرفی ساعت های اسپرت ابعاد بزرگ تری دارند. همچنین صفحه ساعت عروس و داماد باید با هم همخوانی داشته باشد.

 

جنس شیشه و بدنه ساعت

 

از مواد به کار رفته در شیشه های ساعت می توان به انواع پلاستیک، فلز، شیشه و کریستال اشاره کرد. بهترین انتخاب برای شکل ساعت، کریستال است. این ماده ضد ضربه، ضد سایش و ضد خش است. اما اگر می خواهید ساعتی با طرح کریستالی بخرید باید هزینه بیشتری بپردازید.
نکته مهم دیگری که در خرید ست ساعت باید به آن توجه کنید جنس بدنه ساعت است. بدنه ساعت به طور کلی از تیتانیوم و فولاد ساخته شده است.
قیمت هر ساعت میباشد

 

بهترین برندهای ساعت مچی ست

 

ست ساعت مچی که با نام Hers & His نیز شناخته می شود، یکی از پرفروش ترین محصولات این برند ساعت مچی به شمار می رود. انتخاب ست ساعت می تواند برای برخی از عروس و دامادها چالشی دلهره آور باشد. در زیر مدل های ساعت را ارائه کرده ایم.

 

ساعت های رولکس

شهرت ساعت های رولکس در سراسر جهان بسیار پیچیده است و می توان گفت معروف ترین ساعت مچی در جهان رولکس است. این شرکت همچنین مجموعه های ساعتی را ارائه می دهد که محبوب ترین آنها ست ساعت Rolex Datejust است که با بهترین کیفیت در رنگ های مختلف موجود است.

 

ساعت tissot

 

برند سوئیسی تیسوت (Tissot) از سال 1853 فعال بوده و یکی از قدیمی ترین برندهای جهان به شمار می رود. به دلیل کیفیت بالای محصولات، این شرکت جوایز بسیاری را در اروپا کسب کرده است. سری ساعت های تیسوت یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب است. این محصول دارای دو بند چرمی و استیل می باشد.

 

ساعت شهروندی

 

شهروند برای ما ایرانیان نامی آشنا و قابل اعتماد است. این شرکت ژاپنی که در سال 1930 در ژاپن تأسیس شد، ساعت های جامد را با قیمت های مناسب تولید می کند. این شرکت همچنین ساعت هایی را در رنگ ها و سبک های مختلف عرضه می کند. ساعت های سیتیزن با بند چرمی و بند فلزی در تکسین موجود است.

 

ساعت رامسون

 

برند رومانسون در حال حاضر یک برند جهانی است که هر ساله محصولات خود را در 70 کشور به فروش می رساند. این برند ساعت در سال 2008 موفق به تولید نوعی

ساعت جیبی با حرکت مکانیکی شد و در سال 2010 سری Active را روانه بازار کرد که عملکرد بسیار خوبی دارد. رومانسون همچنین ساعت هایی از همین نوع تولید می کند.

 

Hublot kellakomplekt

 

Hublot یا Hublot یک تولید کننده ساعت های لوکس سوئیسی است که در سال 1980 در سوئیس تاسیس شد و با طراحی و ساخت ساعت های مدرن توانسته جایگاه ویژه ای در صنعت ساعت سازی به دست آورد. این شرکت تعدادی ساعت نیز تولید کرده است که محبوب ترین آنها ساعت Hublot Classic Fusion است که در دو مدل کلاسیک و اسپرت طراحی شده است.

 

 ساعت ست سیکو

 

برند ساعت سیکو یک شرکت ژاپنی است که در سال 1881 فعالیت خود را آغاز کرد. Seiko در زبان ژاپنی به معنای "خوب" است. در سال 1960، این شرکت اولین سری از ساعت‌های گرند سیکو را که دقیق‌ترین ساعت‌های آن زمان بودند، عرضه کرد. ساعت های سیکو بسیار زیبا و بادوام هستند و قیمت آن نیز مقرون به صرفه است.

 

بهترین ست های ساعت مچی را به راحتی در چند ثانیه بخرید.
زوج های جوان برای خرید لباس، انگشتر و زیورآلات، محصولاتی را انتخاب می کنند که با یکدیگر هماهنگ باشند. ساعت نیز یکی از موارد مهمی است که عروس و داماد در هنگام خرید باید به آن توجه کنند. ساعت ها باید از نظر سبک، رنگ و جنس بدنه مطابقت داشته باشند. برندهای معروفی در دنیا وجود دارند که ست های ساعت مچی عروسی را عرضه می کنند و محصولات هر کدام از این برندها زیبایی خاص خود را دارند. ما در یک ثانیه به شما این امکان را داده ایم که انواع ست های ساعت را در طرح ها و رنگ های مختلف به صورت آنلاین مقایسه کرده و با بهترین قیمت خریداری کنید.

 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهره ساحلی

بهترین بند ساعت

بهترین بند ساعت برای من چیست؟
بدون شک یکی از ویژگی های اصلی ساعت طراحی بند آن است. ظاهر و احساس هر ساعت به مواد استفاده شده بستگی دارد. اکثر مردم به نام تجاری ساعت توجه بیشتری می کنند، اما به خاطر داشته باشید که ساعت به دست شما بسته شده است. باید از بهترین مواد ساخته شود.
در این مقاله شما را با انواع بند ساعت آشنا می کنیم:
یک نوع ساعت مچی
کمربند چرمی
یک بند چرمی معمولی است.
طراحی ساده و سطح صاف بند ساعت آن را به یکی از بهترین بند های ساعت تبدیل کرده است. ساعت چرمی برای کسانی که می خواهند ظاهری شیک و رسمی ایجاد کنند و گهگاه از آن برای جلسات استفاده کنند بسیار مناسب است.
بند چرمی دوخته شده
تنه چرمی دوخته شده شبیه تنه چرمی معمولی است که با دوخت یا دوخت در کناره آن به این نوع تنه تبدیل شده است. این سبک طراحی هوشمندانه از دوخت کنتراست استفاده می کند تا بند ساعت را ناهموار کند و ظاهری اسپرت به استایل بدهد. این ساعت را می توان با شلوار جین ست کرد.
دستبند چرم طبیعی
اکثر کمربندهای چرمی موجود در بازار از چرم شترمرغ یا گوساله تهیه می شوند. این نوع بند به دلیل ارزان و مقرون به صرفه بودن این چرم ها در بین تولیدکنندگان ساعت محبوبیت بیشتری دارد.
کمربند چرمی عجیب و غریب یا مروارید
معمولا از ساعت های مچی بند یا مروارید مخصوص با پارچه های ساده و رسمی استفاده می شود که ظاهری زیبا و شکیل ایجاد می کند. این نوع کمربندها به دلیل در دسترس بودن محدود قیمت بیشتری نسبت به کمربندهای چرمی معمولی دارند. ساعت مچی با چرم خاص برای افراد مشهور و زیبا بسیار مناسب است.
دو بند
بند دو طرفه یا دو طرفه نوعی بند ساعت مچی است که دو بالشتک نازک برای برجسته کردن آن قرار داده شده است. در نتیجه این طرح کمربند با عملکرد منحصر به فرد خود گزینه مناسبی برای سبک اسپرت-کلاسیک محسوب می شود.
کمربند راه راه
این مدل کمربند از یک لایه روکش چرمی اضافه بر روی کمربند تشکیل شده است تا در شرایط مختلف فلز روی کمربند تاثیری نداشته باشد و کمربند خرد نشود. ساعت مچی بند دار انتخاب خوبی برای افرادی است که به فلز حساسیت دارند زیرا از تماس مستقیم فلز با پوست جلوگیری می کند. طراحی این ساعت از نیروی هوایی آلمان الهام گرفته شده است.
کلا کتک خورده
کتان نوعی پارچه ضخیم است. در چند سال گذشته این ساعت‌های بند برزنتی با رنگ‌بندی بسیار محبوب هستند. ظاهر خوب وزن مناسب و دوام کافی
نمی توان آن را متوقف کرد
این مدل از نایلون بیشتر از نایلون استفاده می کند، اما بند های چرمی ناتو وجود دارد. ساعت مچی با بند ناتو به دلیل ماندگاری بالا، قیمت ارزان و سبکی به یک نوع بند ساعت رایج در بین افراد خاص تبدیل شده است. این کمربند به صورت یک تکه ساخته شده است که این ویژگی آن را ساده می کند.
زولو بسته است
کمربند مشابه کمربند ناتو است، اما تفاوت اصلی این است که کمربند زولو ضخیم تر و بادوام تر از کمربند ناتو است. بند ساعت زولو در مدل های 3 و 5 حلقه ای موجود می باشد. اگر در انتخاب بین تسمه های زولو و ناتو شک دارید، باید در نظر داشته باشید که تسمه های زولو اندازه های بزرگتری نسبت به تسمه های ناتو دارند.
پرلون شریدی
امروزه ساعت های بند دار پرلون نسبت به سایر انواع بند دار محبوبیت بیشتری دارند. این بند یک نخ پلاستیکی بافته شده بدون سوراخ است. ساعت بند پرلون به دلیل بافت سه بعدی بند بسیار زیبا به نظر می رسد و به راحتی روی مچ بسته می شود.
دستبند استیل مونتر
ساعت های مچی با بند فلزی به دلیل دوام و ماندگاری زیاد طرفداران زیادی را به خود جلب می کند و به دلیل فرمی که دارند در هنگام استفاده به راحتی باز نمی شوند. انواع مختلفی از فولاد در ساخت ساعت های استیل استفاده می شود که از نظر ضد حساسیت، انعطاف پذیری و مقاومت بدنه متفاوت هستند.
انواع فولاد مورد استفاده در ساعت
استیل 304: از این نوع استیل در ساعت های ارزان قیمت استفاده می شود زیرا کیفیت آن نسبت به سایر استیل ها کمتر است.
استیل L316: این آلیاژ معمولا ضد حساسیت بوده و در معروف ترین و معروف ترین ساعت های دنیا استفاده می شود.
استیل 904: این نوع استیل به دلیل استحکام بیشتر نسبت به رقبای خود، زیبایی و درخشندگی در ساعت های لوکس استفاده می شود و از گران ترین استیل ها به شمار می رود.
ساعت تیتانیومی
تیتانیوم یک فلز سنگین است. فلزی با چگالی کم و با استحکام بالا، نقطه ذوب بالای آن تشکیل آن را بسیار دشوار می کند و به قیمت بالای ساعت های ساخته شده از تیتانیوم منجر می شود. این فلز ضد خش و شکننده است اما به راحتی نمی شکند و وزن سبک آن باعث می شود با آن احساس راحتی کنید.
بند ساعت طلایی
فلز طلا به دلیل قیمت بالایی که دارد عموما در ساعت های گران قیمت و لوکس همراه با نگین های براق و موتورهای قدرتمند سوئیسی استفاده می شود. در نتیجه ساعت های طلا برای افراد ثروتمند و ثروتمند مناسب است.
بند ساعت سرامیکی
سرامیک ها به دلیل خاصیت ضد خش بودن، انتخابی ایده آل برای استفاده در بند ساعت می باشند. برخلاف آنچه به نظر می رسد، ساعت های سرامیکی در دست بسیار سبک هستند و تنها نقطه ضعف آن ها این است که در برابر شکستگی مقاوم نیستند.
استفاده از انواع پلاستیک در بند ساعت مچی
بعد از ساعت های مچی فلزی و چوبی، رایج ترین نوع ساعت ها ساعت هایی هستند که از پلاستیک استفاده می کنند. پلاستیک وزن بسیار خوبی دارد و در برابر آب مقاوم است و برای استفاده در ساعت های ورزشی انتخاب خوبی است.
بند سیلیکونی
ساعت مچی بند سیلیکونی به دلیل مقاومت بالا و دمای پایین آن در دست شما سبک و راحت می شود. نقطه قوت این نوع کمربندها دوستدار محیط زیست بوده و برای ورزشکاران حامی محیط زیست انتخابی ایده آل است.
پلاستیک پلی اورتان
این نوع پلاستیک نسبت به سیلیکون دوام و قیمت کمتری دارد. این بندها بسیار راحت و منعطف هستند و برای شنا و فعالیت های آبی مناسب هستند و به همین دلیل برندهایی مانند JShock و Baby J از این بند در محصولات خود استفاده کرده اند.
پلاستیک فشرده
این نوع پلاستیک بیشتر در قاب ساعت استفاده می شود زیرا بسیار سخت و غیر قابل انعطاف است. همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهره ساحلی

بهترین باتری ساعت مچی چیست؟

هنگام خرید باتری ساعت باید به چه نکاتی توجه کرد؟
ساعت‌های کوارتز که با باتری کار می‌کنند دقیق‌ترین ساعت‌های دنیا هستند، ویژگی‌های شارژ خوبی دارند و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارند. باتری ساعت باید به موقع تعویض شود، در غیر این صورت ممکن است سیستم دچار مشکل شود. بهترین گزینه خرید باتری اورجینال است اما چون یافتن این نوع باتری سخت است باید به نکاتی توجه کنید. در این مقاله هر آنچه که در هنگام خرید باتری ساعت باید بدانید را بیان خواهیم کرد.
مزایای استفاده از ساعت های باتری دار چیست؟
باتری ها چندین ساعت کار می کنند، معمولاً بیش از یک سال. همانطور که قبلا ذکر شد، ساعت های مکانیکی هنوز نمی توانند از نظر دقت با این نوع ساعت ها رقابت کنند.
نکته آخر این است که ساعت های باتری دار در مقایسه با ساعت های مکانیکی ارزان تر هستند. باتری های ساعت معمولاً خود تخلیه می شوند و به همین دلیل اگر تاریخ و ساعت روی مچ بسته نشود دقیقاً مانند قبل عمل می کنند.
علاوه بر ساعت‌های مچی، باتری‌ها در انواع دیگر ساعت‌ها، سمعک‌ها و کنترل‌های از راه دور برای بسیاری از وسایل الکتریکی از جمله اسباب‌بازی‌ها، تیغ‌ها، تلفن‌های همراه و مسواک‌های برقی استفاده می‌شوند.
چند نوع باتری وجود دارد و کدام یک برای ساعت مناسب است؟
به عنوان یک مصرف کننده، ممکن است نیازی به دانستن مشخصات دقیق باتری نداشته باشید، اما خوب است که با انواع آن آشنا شوید.
باتری سکه ای
اگر محدودیت بالایی برای ولتاژ و قدرت باتری ساعت وجود ندارد، باتری سکه ای انتخاب خوبی است. این باتری ها بسیار کوچک هستند و در بسیاری از ساعت ها، اسباب بازی های کودکان و دستگاه های سنجش قند خون استفاده می شوند. تکنولوژی تولید باتری های سکه ای متفاوت است، در ساخت این ساعت ها از مواد شیمیایی مختلفی استفاده شده است. اگر روی باتری حرف لاتین L نوشته شده باشد به این معنی است که با استفاده از فناوری قلیایی ساخته شده است و اگر حرف C روی آن نوشته شده باشد. یعنی با تکنولوژی قلیایی ساخته شده است. از لیتیوم ساخته شده است.
باتری های قلیایی
این باتری بیش از هر نوع دیگری معروف است و قیمت مناسبی دارد که باعث فروش خوب آن می شود. ایمنی این باتری ها بسیار بالاست و میانگین ولتاژ مصرفی برای هر سلول از این باتری ها 1.2 ولت است.
باتری لیتیوم یون
این باتری ها پس از شارژ بیش از ظرفیت خود آسیب می بینند و باید در این مورد دقت شود. اگر مواد شیمیایی موجود در این ساختار باتری نشت کند، باتری آسیب می بیند. قیمت مناسب و چگالی انرژی بالا از مزایای اصلی این باتری است.
باتری هیبریدی نیکل فلزی
این باتری ها با نام NiMH شناخته می شوند و قابل شارژ هستند. این نوع باتری در مسواک برقی و ریش تراش استفاده می شود.
باتری لیتیوم پلیمری
این باتری ترکیب شیمیایی متفاوتی نسبت به یون لیتیوم دارد. این باتری برای ساعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی که ولتاژ داخلی باتری کم است، برای ساعت های مچی بسیار مناسب هستند. باتری لیتیوم پلیمری برای استفاده طولانی مدت و روزهای مختلف بسیار کاربردی است. به غیر از ساعت، این باتری ها در برخی از گوشی های موبایل نیز استفاده می شوند. باتری های لیتیوم پلیمری قابل شارژ هستند و هنگام شارژ آن ها باید دقت شود.
باتری اسیدی
این باتری ها در خودروها و خودروها استفاده می شوند و قیمت پایین آنها برای این امر ایده آل است. عملکرد این باتری بسیار بالاست، معمولا تا یک ساعت نباید اثری از این باتری مشاهده کرد.
باتری ویا
این باتری ها که با نام باتری های 9 ولت Hatsand شناخته می شوند، از تخلیه سریع ولتاژ رنج می برند. این باتری در دستگاه های تلفن همراه استفاده می شود.
هنگام خرید باتری ساعت به چه نکاتی باید توجه کرد؟
اول اینکه باتری که برای ساعت خود انتخاب می کنید باید اصل باشد تا دوام بیشتری داشته باشد. نکته مهم بعدی این است که باتری مناسب برای ساعت خود بخرید، در غیر این صورت کار نمی کند و عملکرد خوبی نخواهد داشت.
توجه: برای افزایش عمر ساعت از تعویض باتری ساعت خودداری کنید. حتما از جواهرفروشی ها و نمایندگی های معتبر دیدن کنید.
برای انتخاب باتری مناسب، اولین قدم این است که ساعت خود را تعویض کرده و قاب ساعت را با یک جسم نوک تیز مناسب باز کنید.
توجه: خودتان اقدام به تعویض باتری نکنید و به تعمیرگاه های معتبر مراجعه کنید. این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است.
هنگام انجام این کار مراقب باشید به هیچ قسمتی از ساعت آسیب نرسانید. باتری که احتمالا حداقل یک بار دیده اید یک دیسک نقره ای بسیار کوچک است. آن را بیرون بیاورید و به پشت آن نگاه کنید. این بخش معمولاً دارای یک سری اعداد و حروف است که به شما در انتخاب بهتر کمک می کند.
سعی کنید هنگام درآوردن باتری از انبردست، موچین یا سایر ابزارهای مناسب استفاده کنید تا به ساعت آسیب نرسد. گاهی اوقات خواندن عدد روی باتری بسیار دشوار است و باید از ذره بین استفاده کنید.
شماره سریال نوشته شده روی هر باتری، گاهی اوقات کشور سازنده و نام تجاری باتری را یادداشت کنید.
شماره سریال پشت باتری ساعت به چه معناست و از کجا آمده است؟
IEC 60086-3 استاندارد بین المللی شماره گذاری باتری های ساعت است. استانداردهای IEC اندازه باتری ها را تعیین می کنند. در این شماره اغلب برای تولید کنندگان مختلف ساخته می شود. هر استانداردی برای انواع خاصی از ساعت ها مناسب است و به همین دلیل هنگام خرید باتری باید شماره سریال را داشته باشید. حرف اول استاندارد IEC به طراحی باتری اشاره دارد و اعداد دیگر کد اندازه را توصیف می کنند. ولتاژ باتری یکی دیگر از عوامل مهم در هنگام خرید باتری است.
پرکاربردترین شماره های باتری سوئیسی 377-364-371-317-399 و همچنین بهترین برندهای سازنده باتری ساعت سوئیسی RENATA می باشد. Siziken ژاپنی SEIZAIKEN Energizer است
اگر شماره سریال یا باتری را به ساعت ساز بدهید، او به سرعت باتری مناسب شما را تشخیص می دهد، در غیر این صورت می توانید با جستجو در گوگل یا فروشگاه اینترنتی معتبر باتری مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهره ساحلی