خرید ست ساعت ها; خریدی مهم برای زوج های جوان

خرید ست ساعت مچی مخصوصا ساعت ست عروس و داماد یکی از مهم ترین خریدهای زوج ها قبل یا بعد از عروسی است. در هنگام خرید ست ساعت یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد کیفیت محصول، سلیقه عروس و داماد و میزان بودجه افراد است. به طور کلی، ساعت های زنانه ظریف تر و کوچکتر از ساعت های مردانه هستند. بنابراین با خرید یک ست ساعت باکیفیت می توانید استایلی زیبا و هماهنگ داشته باشید. با ما همراه باشید تا نکات خرید یک ست ایده آل از ساعت های Single Seconds را بیاموزیم.

 

نکاتی برای خرید ساعت مچی ست

مجموعه ای زیبا از ساعت ها هماهنگ با لباس عروس و داماد قادر است جذابیتی دو چندان به زوج جوان ببخشد. مجموعه های ساعت می توانند تا حدودی شخصیت شما را منعکس کنند. بنابراین در این مورد، انتخاب درست و توجه به لحظات خرید ست ساعت حائز اهمیت است. در ادامه با هم به بررسی نکات اصلی می پردازیم.

 

نحوه تماشا

از سبک های ست ساعت های موجود در بازار می توان به سبک های کلاسیک، اسپرت مانند ساعت های خاص با فریم بزرگ، مد، کژوال و رسمی اشاره کرد. به عنوان مثال، اگر داماد برای مراسم عروسی کت و شلوار اسپرت انتخاب کرد، ممکن است یک ست ساعت اسپرت برای عروس و داماد مناسب باشد.

 

البته بسیاری از شرکت ها مجموعه های ساعت متعددی را عرضه کرده اند که ترکیبی از طرح های کلاسیک و اسپرت قابل قبول هستند، از جمله ساعت رومانسون، ساعت تیسوت و ست ساعت سیتیزن. مدل های اسپرت کلاسیک ساعت عروس و داماد برای انواع لباس های اسپرت، رسمی و رسمی مناسب است.

 

تماشای ست عروس و داماد

 

رنگ ساعت

این برند ساعت محصولاتی را در رنگ های متنوع تولید می کند و توانسته طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش دهد. از رنگ های به کار رفته در ساعت می توان به رنگ های نقره ای، مشکی، سفید، قهوه ای، طلایی، رزگلد و ترکیبی از این رنگ ها اشاره کرد که مورد استقبال عروس خانم ها نیز می باشد. مهم ترین نکته این است که تم رنگی ساعت و دستبند با لباس عروس هماهنگ باشد. برخی از مدل های ساعت زیورآلات که جلوه خوبی هم دارند، مخصوص مراسم عروسی طراحی شده اند، پس باید در خرید این محصولات دقت کنید.

 

اندازه و شکل ویوپورت

 

قطر ساعت های زنانه معمولاً بین 2.4 تا 3.2 سانتی متر است در حالی که ساعت های مردانه بین 3.6 تا 5 سانتی متر است. از طرفی ساعت های اسپرت ابعاد بزرگ تری دارند. همچنین صفحه ساعت عروس و داماد باید با هم همخوانی داشته باشد.

 

جنس شیشه و بدنه ساعت

 

از مواد به کار رفته در شیشه های ساعت می توان به انواع پلاستیک، فلز، شیشه و کریستال اشاره کرد. بهترین انتخاب برای شکل ساعت، کریستال است. این ماده ضد ضربه، ضد سایش و ضد خش است. اما اگر می خواهید ساعتی با طرح کریستالی بخرید باید هزینه بیشتری بپردازید.
نکته مهم دیگری که در خرید ست ساعت باید به آن توجه کنید جنس بدنه ساعت است. بدنه ساعت به طور کلی از تیتانیوم و فولاد ساخته شده است.
قیمت هر ساعت میباشد

 

بهترین برندهای ساعت مچی ست

 

ست ساعت مچی که با نام Hers & His نیز شناخته می شود، یکی از پرفروش ترین محصولات این برند ساعت مچی به شمار می رود. انتخاب ست ساعت می تواند برای برخی از عروس و دامادها چالشی دلهره آور باشد. در زیر مدل های ساعت را ارائه کرده ایم.

 

ساعت های رولکس

شهرت ساعت های رولکس در سراسر جهان بسیار پیچیده است و می توان گفت معروف ترین ساعت مچی در جهان رولکس است. این شرکت همچنین مجموعه های ساعتی را ارائه می دهد که محبوب ترین آنها ست ساعت Rolex Datejust است که با بهترین کیفیت در رنگ های مختلف موجود است.

 

ساعت tissot

 

برند سوئیسی تیسوت (Tissot) از سال 1853 فعال بوده و یکی از قدیمی ترین برندهای جهان به شمار می رود. به دلیل کیفیت بالای محصولات، این شرکت جوایز بسیاری را در اروپا کسب کرده است. سری ساعت های تیسوت یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب است. این محصول دارای دو بند چرمی و استیل می باشد.

 

ساعت شهروندی

 

شهروند برای ما ایرانیان نامی آشنا و قابل اعتماد است. این شرکت ژاپنی که در سال 1930 در ژاپن تأسیس شد، ساعت های جامد را با قیمت های مناسب تولید می کند. این شرکت همچنین ساعت هایی را در رنگ ها و سبک های مختلف عرضه می کند. ساعت های سیتیزن با بند چرمی و بند فلزی در تکسین موجود است.

 

ساعت رامسون

 

برند رومانسون در حال حاضر یک برند جهانی است که هر ساله محصولات خود را در 70 کشور به فروش می رساند. این برند ساعت در سال 2008 موفق به تولید نوعی

ساعت جیبی با حرکت مکانیکی شد و در سال 2010 سری Active را روانه بازار کرد که عملکرد بسیار خوبی دارد. رومانسون همچنین ساعت هایی از همین نوع تولید می کند.

 

Hublot kellakomplekt

 

Hublot یا Hublot یک تولید کننده ساعت های لوکس سوئیسی است که در سال 1980 در سوئیس تاسیس شد و با طراحی و ساخت ساعت های مدرن توانسته جایگاه ویژه ای در صنعت ساعت سازی به دست آورد. این شرکت تعدادی ساعت نیز تولید کرده است که محبوب ترین آنها ساعت Hublot Classic Fusion است که در دو مدل کلاسیک و اسپرت طراحی شده است.

 

 ساعت ست سیکو

 

برند ساعت سیکو یک شرکت ژاپنی است که در سال 1881 فعالیت خود را آغاز کرد. Seiko در زبان ژاپنی به معنای "خوب" است. در سال 1960، این شرکت اولین سری از ساعت‌های گرند سیکو را که دقیق‌ترین ساعت‌های آن زمان بودند، عرضه کرد. ساعت های سیکو بسیار زیبا و بادوام هستند و قیمت آن نیز مقرون به صرفه است.

 

بهترین ست های ساعت مچی را به راحتی در چند ثانیه بخرید.
زوج های جوان برای خرید لباس، انگشتر و زیورآلات، محصولاتی را انتخاب می کنند که با یکدیگر هماهنگ باشند. ساعت نیز یکی از موارد مهمی است که عروس و داماد در هنگام خرید باید به آن توجه کنند. ساعت ها باید از نظر سبک، رنگ و جنس بدنه مطابقت داشته باشند. برندهای معروفی در دنیا وجود دارند که ست های ساعت مچی عروسی را عرضه می کنند و محصولات هر کدام از این برندها زیبایی خاص خود را دارند. ما در یک ثانیه به شما این امکان را داده ایم که انواع ست های ساعت را در طرح ها و رنگ های مختلف به صورت آنلاین مقایسه کرده و با بهترین قیمت خریداری کنید.

 

منبع